תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

חנות בגדי עבודה, כי הבגדים עושים את האדם

מארק טוויין אמר פעם כי "בגדים עושים את האדם", אמר וכנראה שהוא צדק. כי אם נרצה או לא, הבגדים שאנחנו עוטים על גופנו מספרים סיפור, הם מספרים את הסיפור שלנו. ובין אם מתעניינים באופנה ובין אם לאו, בחירת הבגדים מעידה עליכם, היא חלק מהתקשרות עם העולם והאנשים שמסביב, והיא חלק אינטגרלי מהרושם הראשוני שאנחנו יוצרים.
אך בגדים לא משפיעים רק על איך יתפסו אותנו האנשים ששם בחוץ, הבגדים שנבחר ללבוש ישפיעו גם עלינו. מחקרים שפורסמו לאחרונה מצביעים על כך שלבגדים שאנו לובשים יש השפעה על האופן שבו אנחנו תופסים את עצמנו. הם משפיעים על הביצועים שלנו, על תהליך קבלת ההחלטות שלנו וגם על איך אנחנו מרגישים עם עצמנו באופן כללי. אם נלבש ביגוד ייצוגי, נרגיש ייצוגיים ומרשימים, ולהפך, אם נלבש בגדים בלויים וקרועים – נחוש מיושנים ועייפים. המלביש – לא רק חנות בגדי עבודה

בגדי עבודה משפיעים על הקריירה המקצועית שלנו

אם רוצים להתקדם בסולם הדרגות בעבודה זה לא מספיק לחשוב על מילוי המשימות, אם שואפים לפצוח בקריירה מצליחה זה לא מספיק לחשוב רק על התוכנית העסקית – יש לחשוב גם על הבגדים שאנחנו בוחרים ללבוש. בגדי עבודה איכותיים, אופנתיים, עדכניים ובטיחותיים יספרו עלינו הרבה, על העבודה שלנו, על ההישגים שלנו ועל הביצועים שלנו. הם חשובים עד כדי כך שהם יכולים להשפיע על המשך דרכנו המקצועית. בעולם העבודה התחרותי לא נוכל לזרוק על עצמנו משהו שמצאנו בארון ולצאת לעבודה, צריך לחשוב איך אנחנו נראים.

חנות בגדי עבודה מקצועית – הפתרון לעובדים, למעסיקים וליזמים

חנות בגדי עבודה עבור עובדים בכל תחום וענף ומכל מקצוע היא הכרחית וממש לא מותרות. את בגדי העבודה שלנו לא נוכל למצוא בחנות בגדי ערב או בחנות המתמחה בציוד למחנאות.
למרבה המזל יש היום בישראל מספר חנויות בגדי עבודה, חלקן איכותיות חלקן פחות, חלקן מציעות מלאי גדול ומגוון המתאים לשלל משרות בשוק העבודה בעוד אחרות מתמחות בתחומי מקצוע מסוימים.

המלביש חנות בגדי עבודה

"המלביש" היא אמנם חנות בגדי עבודה בראשון לציון אך למעשה כל עובד, יזם ומעסיק בכל מקום בארץ (צפון, דרום, מזרח ומערב) יכולים לרכוש בה בגדי עבודה מאחר ויש לה חנות מקוונת ברשת האינטרנט, המאפשרת משלוחים עד לאתר הלקוח. בנוסף, לחברת "המלביש" יש סוכנים הפרוסים בכל רחבי הארץ והם מעניקים ייעוץ להתאמת בגדי עבודה, נעלי עבודה ואביזרי עבודה בהתאמה מדויקת לבית העסק, החברה או הארגון.
בניגוד לחנויות בגדי עבודה אחרות בישראל חברת "המלביש" בולטת בכמה פרמטרים חשובים:

  • בגדי עבודה איכותיים במיוחד ביצור מיוחד של חברת המלביש
  • מבחר גדול מאוד של בגדי עבודה ונעלי  עבודה המתאימים לענפים ותחומים רבים, ביניהם: בגדי עבודה עסקיים וביגוד ייצוגי, בגדי עבודה לפועלים, בגדי עבודה לענף המסעדנות, האירוח והמלונאות, מוצרי הגנה דוגמת: כובעי עבודה וקסדות בטיחות, נעלי בטיחות, וסטים, ביגוד לעבודה בגובה ועוד ועוד.
  • יכולת להתאים לכל בית עסק את בגדי העבודה המתאימים לצרכיו הייחודיים
  • יש לחברה אולם תצוגה רחב ידיים, נקי, מאובזר ומואר – כך שניתן לבוא לגעת, לחוש ולראות את המבחר הגדול.
  • חברת "המלביש" מציעה גם שירותי מיתוג כך שבעצם ניתן לבצע הזמנת חולצות מודפסות ולהדפיס על גבי בגדי העבודה את לוגו החברה/העסק וכל אלמנט פרסומי אחר שבו מעוניינים.
עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן