תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

הזמנת חולצות מודפסות מהכלל אל הפרט

הזמנת חולצות מודפסות וממותגות

הדפסה על חולצות נחשבת מזה כמה עשורים לענף מעניין, המרכז סביבו עבורה לא מעטה. מאז שנמצאה הדרך להדפיס על גבי בדים, השתרשה התופעה של חולצות עם הדפסים, תמונות ועוד.
בתחילת הדרך, כאשר ההדפסה כמו גם החולצה עצמה היו עדיין תהליך יקר, היו החולצות המודפסות נחלתם של מקומות עבודה או עסקים מבוססים ומכובדים, אשר רכשו חולצות מודפסות עבור העובדים שלהם. אין מדובר בהדפסים פשוטים, שכן אלה קיימים מזה כמה עשרות שנית. כבר בסוף שנות השישים הודפסו חולצות הספורט של תלמידי בתי הספר התיכוניים
הזמנת חולצות מודפסות נתפסה בעת ההיא כמעין פריבילגיה יוקרתית. לזמן קצר היה הדבר נכון, אבל נכון להיום נשארה התדמית היוקרתית אף כי תהליך ההדפסה כמו גם מחיר החולצות עצמן, הוזל מאד בשנים האחרונות. ישנם דברים שכנראה לא עוברים מהעולם.

כיון שכך, היו חולצות מודפסות פריט לבוש מועדף לחברות שמצד אחד מעוניינות לתת לעובדים שלהם בגד שימושי, בעיקר בימי הקיץ החמים ומאידך אינן רוצות שהמחיר שישולם יהיה גבוה מדיי.
הדפסה על חולצות – הגלופה:

עלות הדפסה על חולצות

מה שייקר מאד את ההדפסות, בין אם על חולצות ובין אם על פריטי לבוש אחרים, היה הצורך בגלופה. הליף הפקת הגלופה היה יקר להחריד, ואולם מרגע שהיא היתה מוכנה, היה מחיר ההדפסות מוזל. בדרך כלל נסגרו עסקאות להדפסה של מאות חולצות. מאה חולצות בערך היו יקרות יותר, במטרה לכסות על מחיר הגלופה.
נכון להיום, הכנת גלפוה במטרה להשתמש בה למטרת הדפסה על חולצות הפכה לזולה יותר. מה שבעבר נעשה בעבודת יד מדויקת תוך הסתייעות מסוימת במחשב, יכול כיום לבצע את הכנת הגלופה בעזרת תכנות מחשב ייחודיות, דוגמת פוטושופ.

מחיר גלופה לחולצות מודפסות

הוזלת הגלופה מאפשר הזמנת חולצות עבודה מודפסות, שהמחיר שלהן זול כבר מהחולצה הראשונה. לפיכך, נכון להיום אין צורך יותר להזמין כמות חולצות גדולה ואפילו לא בינונית. למעשה ניתן להדפיס אפילו מספר קטן של חולצות. יתרה מכך – ניתן להדפיס חולצה אחת, במטרה להעניק אותה לאחר כמתנה. חולצה מודפסת עם הקדשה אישית היא גם מתנה ייחודית וגם ניתן לייצר אותה במחירים שווים לכל נפש.

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן