תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

הזמנת חולצות מודפסות מיתוג זה שם המשחק

הזמנת חולצות מודפסות לעובדי החברה כי מיתוג זה שם המשחק היום.

שיווק הוא הלב הפועם של כל בית עסק. ללא שיווק חברה לא תוכל להתקיים. בזכות השיווק עסק יכול לצמוח ולהתפתח, ובלעדיו עסק יכול לקרוס. הרעיון שעומד בבסיס מהלכי שיווק רבים הוא פשוט – ככל שיותר אנשים ידעו על החברה כך יותר אנשים ירצו לעשות אתה עסקים, והסיכוי לצמיחה גדול יותר. הזמנת חולצות מודפסות תגדיל את חשיפת העסק שלך

השיווק של היום זה לא השיווק של פעם

פעם, לפני כמה עשורים בודדים בלבד, שיווק היה פשוט למדי. מרימים שלט גדול, מדביקים תג עם שם לכל עובד, מדפיסים פלאייר, מפיצים אותו וזהו. אך העולם השתנה והלקוחות של היום הם לא הלקוחות של פעם. אנשים התפתחו וכדי לתקשר עם לקוחות צריך מיתוג לעסקים ומיתוג משמעו לספר את הסיפור של החברה ולגעת באנשים.
לפתוח עסק או חברה לא נגמר ברכישת המלאי והעסקת עובדים, צריך ליצור לבית העסק מיתוג ויזואלי חזק שיזוהה עם החברה ויצור את הרושם הנכון על קהל היעד. למרבה המזל, יש יותר מדרך אחת להעביר את המסר של החברה, הפעם נתרכז בהזמנת חולצות מודפסות לצורך מיתוג וייצוג חברות עסקיות ומסחריות.

חולצות מודפסות הן "סוכן המכירות" הכי טוב שיכול להיות לכם

הזמנת חולצות מודפסות ממותגות לבית העסק, החנות, המפעל, הארגון או החברה, לסגל העובדים או כמתנה ללקוחות אינה לוקסוס. חולצות ממותגות הפכו הכרחיות בשנים האחרונות מהסיבה הפשוטה – הן פשוט עושות את העבודה. למגוון חולצות. חולצות דרייפיט, חולצת פולו ומגוון ביגוד יצוגי
ברחוב, בכנסים, במקום העבודה, באירועים, בתערוכות, בפגישות עסקיות או בשוק – חולצות מודפסות ממותגות עוזרות לעסקים לבלוט בנוף, הן חודרות לזיכרון של אנשים והן בעצם "סוכן המכירות" הכי טוב והכי משתלם שיכול להיות לכם. וסוכן מכירות חשוב זה עובד גם כשהעסק סגור, הרבה אחרי שהעובדים הולכים הביתה ודלתות בית העסק נסגרות.

שיווק חכם; חולצות ממותגות יוצרות שיחה ודיאלוג

חולצות מעניינות תמיד יוצרות שיחה. נסו להיזכר בחולצה שיש לכם ועליה לוגו או הדפס מיוחד – חולצת סוף מסלול, חולצה עם ערי בירה, החולצה של התנועה. האם הן הביאו אנשים להתעניין בחולצה? לשאול שאלות אודותיה? לפצוח בשיחה? – כנראה שכן. יש בכוחן של חולצות ממותגות לעורר סקרנות, למשוך אנשים לדבר ולפתוח בדיאלוג אודות החברה או המותג. וזה רבותיי וגבירותיי, שיווק חכם. גם בבגדי עבודה
חולצות ממותגות יכולות להעביר מסר, כל מסר, לרבות מסרים שיווקיים. הן יכולות להגיד משהו על החברה וליצור מעורבות גדולה במותג.

ליצור אפקט חזותי מרשים וזכיר בעזרת חולצות מודפסות

יש אנשים שמזלזלים או מפחיתים מעוצמתו של אפקט ויזואלי או מראה חיצוני, אולי כי כל הזמן אמרו לנו "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו". אך בעולם השיווק לרושם ויזואלי יש השפעה ישירה על מכירות. על פי מחקרים שנערכו עולה כי חולצות ממותגות המודפסות על גבי ביגוד יצוגי עם סמל או לוגו יש השפעה מהירה יותר פי 60 אלף מטקסטים. כך עובד המוח האנושי- הוא מעבד מהר יותר תמונות סמלים מטקסטים. לבסוף, ויז'ואל טוב יישאר גם זמן רב יותר בזיכרון של הלקוחות.

אם כן, נראה כי הזמנת חולצות מודפסות ממותגות הן חלק בלתי נפרד ממהלכי השיווק של כל חברה ועסק. בבואכם להזמין חולצות מודפסות לעובדי החברה הקפידו ליצור את ההדפס על ביגוד יצוגי, שלבו סמלים ויזואליים זכירים ודאגו שההדפס שלכם יעורר סקרנות ויצור דיאלוג עם הסביבה.

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן