תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

נעלי בטיחות S3 נעלי עבודה אורטופדיות

נעלי בטיחות S3, טוב שמישהו שומר עלייך.

סביבת עבודה מסוכנת ומאתגרת דורשת הערכות מיוחדת. זה באחריותו של המעסיק לדאוג לבטיחותם של העובדים ונראה שמדינת ישראל יודעת עד כמה נושא זה חשוב, על כן נחקקו כאן חוקים שנועדו לשמור על בטיחות העובדים. את הציוד הנדרש לא בוחרים סתם כך, הוא חייב להתאים לסביבת העבודה הייחודית שבה פועלים ולסיכונים הטמונים בה. נעלי בטיחות S3 נותנות את הפתרון

תקנות בטיחות עבודה

במסגרת התקנות לבטיחות בעבודה מופיעה דרישה ייחודית להגנת הרגליים. על פי תקנה זו על המעסיקים לספק ציוד מגן אישי להגנת רגליהם של העובדים. בנוסף, על המעסיק לפקח שהשימוש בנעלי עבודה אלו תקין וגם להקפיד על תחזוקה נכונה.
החוק בישראל דורש נעלי בטיחות שונים לבעלי תפקידים שונים, בין היתר ניתן לציין נעלי בטיחות לרתכים, לבנאים, לעובדים בתחנות כוח, לעובדים עם מערכות קיטור, לעובדים בתעשיית הפלדה, לחשמלאים, לעובדים במכרות, לעובדי תשתיות, לעובדי חשמל, לעובדים בתעשיות כימיות, לעובדים בסביבה עתירת מים, לעובדים בתעשייה הקרמית, לעובדים בקרבת תנורי התכה, למכונאים, מעבדי מוצרי זכוכית ועוד.

תחזוקת נעלי בטיחות בעבודה תקן S3

החוק גם מכתיב את נהלי התחזוקה של נעלי בטיחות, וטוב שכך, כי אין טעם בנעלי בטיחות ישנות או בלויות, הן לא יוכלו לספק את ההגנה הנדרשת לעובדים. כך למשל, יש לבדוק את נעלי הבטיחות על בסיס קבוע ולוודא כי הסוליות נקיות ממסמרים, נעצים, שברים או אבנים. יש לוודא שאין חורים וחתכים, שהסוליות והבטנה לא התבלו, יש לנקות את נעלי הבטיחות באופן קבוע ויש לצפות אותן בשכבת הגנה בציפוי מגן מדי תקופה.

תקן s3 לנעלי בטיחות

תקן s3 לנעלי בטיחות הוא מן התקנים המחמירים ביותר שיש בישראל ונעליים העומדות בתקן זה למעשה מספקות הגנה מקסימלית לעובדים בסביבות עבודה מיוחדות. תקן s3 מכתיב סטנדרטים גבוהים, ביניהם: נעלי עבודה סגורות, נעלי בטיחות עם כיפת ברזל ומגן, בולמי זעזועים בעקבי הנעל, נעלי עבודה שאינן מחליקות, עמידות של 90 דקות מפני חדירת מים, אנטי סטטיות ורפידות הגנה בסוליה. מטבע הדברים, תקנים אלו חלים על עובדים מ-2 המינים, קרי: יש להתאים נעלי עבודה לגברים וגם נעלי בטיחות לנשים.

מגוון נעלי בטיחות, ונעלי עבודה אורטופדיות רק צריך לבחור

נכון להיום יש בישראל מגוון די נרחב של נעלי בטיחות העולים בקנה אחד עם התקנים המחמירים ביותר, לרבות תקן s3 נעלי בטיחות עליו דיברנו. מה שנותר לנו לעשות זה רק לבחור…

3 דגמי נעלי בטיחות לדוגמה:

נעלי בלנסטון מגפי בטיחות 910

נעלי עבודה בלנסטון s3 הן לא רק יפות, עדכניות ומעוצבות היטב הן גם עומדות בתקן s3 לנעלי בטיחות. אלו הן נעלי בטיחות עם כיפת ברזל קדמית המגנה על הרגל וביתר שאת על האצבעות, הן אלסטיות וגם נוחות. כמו כן, נעלי עבודה בלנסטן S3 Blundstone 910 מעניקה הגנה מפני חשמל סטטי, חומצות או שמנים. הן עמידות בפני חום של עד 300 מעלות, יש להם מנגנון המונע החלקה, הן מצוידות בסוליות TPU ואף עמידות בפני חדירה של מתכות לסוליה.

נעלי בטיחות אקסנה קופידו

דגם זה של נעלי בטיחות הוא ספורטיבי ויחד עם זאת זה דגם אופנתי ואיכותי מאוד. אקסנה קופידו עומדות בתקן s3 וגם להן יש כיפת מגן קדמית על מנת להגן על אצבעות הרגליים. כמו כן, הן עשויות מפיוז'ן של עור ובדים מתקדמים, יש להן מדרך פנימי איכותי מסוג PU (פוליאוריטן), הן עמידות בפני שמנים, חומצה, החלקה, חדירת מתכות וגם מפני חשמל סטטי.

נעלי בלנסטון מגפי בטיחות דגם 192

נעלי בלנסטון 192 מגפיים מעוצבות, יפות ובטוחות העומדות בתקן הבטיחות s3 מבית חברת בלנסטון. גם לנעל זו תכונות בטיחותיות רבות, ביניהן: מדרך פנימי הניתן לשליפה, אלסטיות, סוליית TPU רבת עוצמה, כיפת ברזל המספקת הגנה על האצבעות, עמידות בפני חדריה של מתכות, עמידות בחום של עד 284 מעלות, המגפיים עומדים בסטנדרט ההחלקה הגבוה -SRC והם גם חסינים מפני חדירת שמנים וחומצות.
אלו הם, אפוא, רק חלק מן הדגמים שיש וניתן היום למצוא עוד שפע סוגים ודגמים של נעלי בטיחות בעבודה. בבואכם לרכוש נעלי בטיחות הקפידו לרכוש נעליים המתאימות לסביבת העבודה הייחודית שבה אתם עובדים, וודאו כי הנעלים עומדות בסטנדרט גבוה של איכות ואל תשכחו לתחזק אותם היטב כך שישרתו אתכם לאורך תקופה אורכה.

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן