ושל ניהול לוגיסטי של הזמנת הלקוח. TAYLOR MADE המושג "יבוא ממוקד" הוא בפועל שילוב של החטיבה המוסדית ב"קולנוע חדש" מציעה שירות כזה ללקוחות בעלי כמות גבוהה מאוד של פריטים זהים, או לחלופין קבוצות פריטים שונות הנושאות את אותו מיתוג. למשל, בחברות אבטחה גדולות ישנם מספר פרופילים של מתלבשים, לרוב עם אותו מיתוג: חולצות פולו קצרות וארוכות, חולצות אלגנטיות לנשים ולגברים, מעילים וכו'. יתרון נוסף לשימוש ביבוא ממוקד הוא היכולת שלנו לעצב פריט מחדש, להביא דוגמה לאישור הלקוח ולאחר מגן לצאת לייצור מסיבי בחו"ל. עיצוב פריט מאפס, כולל התאמת הרכב הבד הנכון ותוספת המיתוג, נותן ללקוחות שלנו אפשרויות אין סופיות בעיצוב המוצר הסופי. כך למשל, ניתן לקחת חולצת פולו פשוטה, ובכמות של אלפי יחידות להוסיף צווארון בגוון אחר, פספול מיוחד ועוד אפשרויות כיד הדמיון.. עיצוב ייחודי שכזה בוודאות מבדל את הלקוח ממתחריו. הסכם יבוא ממוקד נותן ללקוח גם את האפשרות לאחסן אצלנו באופן זמני את הפריטים שהוזמנו, ולנפק אותם בקצב שיבחר. אופציה זו חוסכת ללקוח מקום אחסנה יקר אצלו ולא פחות חשוב – מונעת כאבי ראש של ניהול מלאי. חודשים לפני שמעוניינים 5 תהליך היבוא הממוקד אורך מספר חודשים, ולכן רצוי להיערך אליו לפחות לקבל את הסחורה. תהליך של יבוא ממוקד יכול גם לחסוך בעלויות הרכש, משום שגם תוספות המיתוג מתבצעות במזרח, בעלויות נמוכות יותר. אתם ודאי מכירים את החברות הבאות שמשתמשות בשירותי היבוא הממוקד אצלנו: ועוד ועוד.. G1 , בורגר ראנץ', טירת צבי, שלג לבן, T&M ,3 שופרסל, ג'ו דלק, ברגר קינג, צוות אם אתם צריכים להלביש כמה מאות עובדים ומעלה, פנו אלינו וקבלו הצעה ליבוא ממוקד. הרווח יהיה שלכם! ייבוא ממוקד 88
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=