חשיבות מיתוג המעסיק על ביגוד העובדים אתם יכולים לתאר את עצמכם נכנסים לאולם התצוגה של אחד ממותגי הרכב והנציג/ה שפוגש אתכם הגיע עם חולצה שלו מהבית? כמה מוזר יהיה לדבר עם נציגי חברות הסלולר הממוקמים בדוכנים בקניונים כאשר אין להם שום סימן מזהה לחברה אותם הם מייצגים? כשטכנאי של חברת מזגנים/סלולר/לוויין/כבלים מגיע אליכם הביתה, ברור לכם שהוא ילבש ביגוד ממותג כך שתזהו מטעם מי הגיע. כל התיאורים האלה ברורים מאליהם לכל חברה שמעסיקה עובדים שנותנים שירות פרונטלי, כלומר פוגשים בלקוחות שלהם על בסיס יומי. אז למה חברות רבות ממתגות גם את העובדים מאחורי הקלעים? למשל, מרכיבי מזגנים במפעל, מלקטי סחורה במרכזים לוגיסטיים ועוד רבים. התשובה היא יצירת שייכות של העובדים למקום העבודה שלהם. בזמנים בהם יציבות העובד/ת במקום העבודה אינה מובנת מאליה, יצירת תחושת שייכות בדרכים שונות, בין היתר במתן ביגוד ממותג, תורמת רבות לארגון כולו ולשימור העובד. מעבר לכך שבמרבית ענפי המשק זו חובה לספק לעובדים בגדי עבודה, הרי רצוי מאוד שהמעסיק יראה בעובד שגריר שלו, שנושא בגאווה את שם הארגון והלוגו. על כל הביגוד אותו מחלק המעסיק ניתן להוסיף את לוגו הארגון . ניתן גם להוסיף לוגו ו/או כיתוב על פריטים כגון קסדות מיגון, כובע חבטות ואפילו על תיקים. ישנם מקרים בהם הכיתוב אינו דווקא הלוגו, אלא יותר תיאור תפקיד, למשל "פראמדיק", "מאבטח", "מציל" וכו'. 100% מעבר לכל הרשום כאן, ודאי אתם יודעים שביגוד, הנעלה וציוד מגן אישי הניתנים לעובד מוכרים במס, על אחת כמה וכמה שמדובר בביגוד ממותג. סוגי המיתוג אותם אנו מציעים הם הדפסת משי, הדפסה דיגיטלית, רקמה, תפירת סמל, תוספת פאנל מחזיר אור, הטבעה על קסדה או מדבקה מיוחדת. לסיכום, העלות של מיתוג הביגוד היא שולית לחלוטין מול התועלת שהלקוחות מקבלים. תחושת השייכות לארגון קריטית ואם כל זה גם מוכר במס, אז ברור לכל כמה זה חשוב ומועיל. 8
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=