תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

סרבלי עבודה – הכל על מניעת זיהומים בגוף

מכל הסוגים של בגדי העבודה – סרבלי עבודה הם בגדי העבודה הנוחים ביותר. הדבר נקבע על פי דעתם של אלפים רבים של בעלי מקצוע במגוון ענפים. הסרבל שומר כמעט על כל חלקי הגוף, נוח ללבישה ולהסרה ומאפשר עבודה כאשר הגוף חופשי יותר.

סוגי מקצועות שבהם סרבלי עבודה הם חשובים:
האמת היא כי סרבלי עבודה יכולים לשמש כבגד עבודה אולטימטיבי כמעט בכל מקצוע או תחום אפשרי, אבל הם יכולים להתאים למקצועות בעלי המאפיינים הבאים:
מקצועות הדורשים החזקה של כלים מסוימים כל הזמן: במקום להחזיק ארגז כלים ולהסתובב איתו באופן קבוע, הכיסים הרבים והעמוקים שיש בדרך כלל לסרבלי עבודה יכולים לשמש מקום נוח להחזיק כלים מסוימים: מפתח צינורות, סוגים של מברגים וכיוצא באלה. לחילופין, אפשר להחזיק עטים או מסמכים שונים, כגון תעודות משלוח או פקודות עבודה.
עבודה בסביבה הגורמת לכלוך: הכוונה כאן לצביעה וסיוד, כמו גם למקצועות אחרים שבהם הסיכוי להתלכלך הינו גבוה במיוחד: עבודה עם מכונות שבאופן טבעי גורמת ללכלוך, כתמי שמן ועוד. סוגים נוספים של עבודה מלכלכת הם, למשל, עבודה בגננות או עבודה עם בעלי חיים – פרות, כבשים וכיוצא באלה. סרבלי עבודה בהחלט מספקים הגנה מתאימה במקרים הללו.
עבודה בסביבת מקררים: עבודה רציפה בתוך מקררים ומקפיאים לא רק דורשת, היא אפילו מחייבת סרבלי עבודה היכולים לספק הגנה משמעותות לכל הגוף כמקשה אחת, כנגד הקור הנורא השורר בתוך מקפיאים. סרבלי עבודה חייבים לכסות את כל הגוף, וכיון שהם שלמים הם אינם מאפשרים לקור לחדור דרכם. סרבלים כאלה חייבים לכלול גם כובעים, אף שבנוסף לאלה חייבים לחבוש גם כובעי צמר וכפפות. סרבלים כאלה עשויים, בדרך כלל, מחומרים מונעי קוי, ומרופדים בחומרים המספקים הגנה משמעותית למשתמשים בהם.

סרבלי עבודה – בגדי העבודה האולטימטיביים:
השורות לעיל מפרטות רק חלק מהיתרונות הגלומים בשימוש בסרבלים. ואולם דבר אחד ברור – סרבלי עבודה הם למעשה בגדי העבודה האולטימטיביים. הם נוחים וניתן להשתמש בהם למגוון מטרות. מי שהתרגל לעבוד בסרבל, איננו מעוניין, בדרך כלל, בשום בגד אחר.

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן