תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

נעלי בלנסטון 910

בלנסטון 910 הבחירה המועדפת על בעלי עסקים בתעשיה

כמעסיק, אתה בוודאי יודע בחירת נעלי עבודה היא לא משימה פשוטה. זה לא כמו לרכוש נעליי ערב מרשימות למסיבה או חתונה. במקרה של נעלי עבודה אמנם יש מקום להעדפות אופנתיות, אך הפונקציונליות שלהם משחקת תפקיד חשוב יותר. נעלי עבודה צריכות לעמוד בסטנדרטים ובתקנים מסוימים, ואם הן לא עומדות בהם אין זה משנה כמה הן יפות או טרנדיות – הן לא יוכלו לשרת אתכם ואת עובדיכם. בנוף נעלי העבודה הבינלאומי יש מספר מותגים מובילים, אולם נראה שמותג נעלי בלנסטון עולה על כולם – הן במראה, בגימור ובעיצוב והן ביכולת שלהן לספק הגנה מקסימלית לעובדים, גם אלו שעובדים בתנאים המאתגרים ביותר.

נעלי בלנסטון S3 ועמידות

לכף הרגל האנושית מבנה מיוחד, ולמרות שכשאר אנחנו מסתכלים עליה מלמעלה הכול נראה לנו מאוד פשוט, בפועל מדובר באיבר מאוד חשוב ומאוד מורכב. כף הרגל מספקת תמיכה לגוף כולו, מאזנת ונושאת אותו, יש בה כ-26 עצמות, קבוצות רבות של גידים, שירים ורצועות והמבנה והתפקוד הייחודי שלה דורשים מאתנו לשמור היטב על כף הרגל ולספק לה הגנה מתמשכת, יציבה וקבועה. את הסטנדרטים הגבוהים ביותר לשמירה על כף הרגל מציג תקן 3S לנעלי עבודה. תקן 3S מכתיב שורה ארוכה של תנאים שבהן אמורות לעמוד נעלי עבודה נאותות ונראה שאת כל התנאים הללו נעלי בלנסטון 910 ממלאים.

נעלי בלנסטון 910 עומדות בתקן S3 המחמיר

נעלי בלנסטון S3 מדגם 910 כוללת כיפת מגן, יש להן בולמי זעזועים בעקבי הרגל, הן עמידות בפני החלקה, אין סכנת חדירת מים גם אם נמצאים במים במשך שעה וחצי, יש להן תכונות אנטי סטטיות והן מאובזרות ברפידה המגנה גם על סוליית הנעל כך שלא יחדרו לנעל העבודה עצמים חדים.

נעלי בלנסטון 910 בטיחותיות מאוד, הן עוצמתיות והן מבטיחות הגנה מקסימלית לרגליים. הן עשויות מעור העמיד לחדירת מים, כיפת המגן מכסה היטב את אצבעות כ; הרגל, לרבות הבוהן, והן יוכלו להגן על הרגלים גם במקרה של התקפה מיקרוביאלית. נעלי בלנסטון 910 מושלמות לעובדים בתנאים מסוכנים, גם בתנאים של שומן או חומצות מסוכנות. הם מעניקות לרגליים מעטפת כל כך איתנה עד שגם אם חלילה ייפול עליהן חפץ כבד או חד – הרגליים שלכם מאובטחות. חברת בלנסטון משתמשת בטכנולוגיית ™ XRD הן באזור העקב של הנעל והן בחלקה הקדמי של הנעל, טכנולוגיה המבטיחה ספיגת זעזועים מריבית.

בלנסטון 910 – הדגם שאלפי מעסקים בוחרים עבור עובדיהם!

כמעסיקים המחפשים נעלי עבודה איכותיות ובטיחותיות לעובדיכם, נעלי בלנסטון 910 מבטיחות הגנה והן גם מקיימות. נכון, יש עוד נעלי עבודה בשוק, אולי אפילו זולות יותר, אך אם אלפי מעסיקים בישראל בוחרים דווקא בנעלי בלנסטון 910 סימן שמדובר בנעלי העבודה הטובות ביותר. הם מעדיפים לשלם קצת יותר כי הם יודעים שהן ישמשו את העובדים במשך תקופה ארוכה, והם גם יודעים שהעובדים שלהם בעצמם מצביעים ברגליים ומעדיפים את נעלי בלנסטון 910.

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן