תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

מיתוג פרסום והלבשה יצוגית

בימינו אנו כל עסק צריך אך לפעמים קצת חושש מהמיתוג מפרסום ומהלבשת העובדים על מנת שיהיו יצוגיים.

למה זה טוב?
ברגע שהעובדים שלך נמצאים בעסק עם ביגוד שמיצג את עסקך יותר קל ללקוח לאתר אותם , לזהות אותם, לבקש, לפנות ולדרוש את השירותים שעסקך נותן. לדוגמא מכונאי בתוך מוסך, מלצר במסעדה. איש מכירות בתערוכה .
ההשקעה עצמה הינה אפסית לעומת התרומה וההחזר שתקבל!

בזמן שהעסק נסגר והעובדים הולכים הביתה עם בגדים ממותגים כל העוברים ושבים אשר הולכים הוא נוסעים איתם רואים את המיתוג של העסק שלך ויכולים לפנות לעובד או למשרד שלך יותר בקלות בעצם אתה מקבל שלטים זזים בחינם מה גם שאנשים מתפתים לדבר עם העובדים וזה יכול גם ליצור יחסי ציבור (פרסום נוסף)
עסקים רבים מפחדים שהעובדים לא ילבשו את הבגדים תרוץ זה הינו תרוץ שמתאים "למנהל כושל" מנהל טוב יחייב את העובדים שלו כולם ללבוש את הבגדים שמיצגים את העסק דבר זה רק יועיל וישפר את הכנסות העסק (זה בדוק) ככל שהעסק שלך ניראה טוב יותר ככה תרוויח טוב יותר.
ההוצאה הכספית של קניית ביגוד היא לא גבוהה וכמו כן מוכרת במס כך שבכל מצב כדי לך להלביש, למתג, ולפרסם את עסקך בכל דרך שניתן.

נקודה נוספת שיש, ישנם חברות שלא יודעות אך העיסוק שלהם מחייב עמידה בתקנים ולכן הם צריכים לתת לעובדים שלהם ביגוד ונעלים מתאימות לעבודה בתנאים של העסק עצמו, לדוגמא מחסנאי חייב נעלי עבודה עם מגן , מציל חייב חולצה עם כיתוב מציל, מפעל אשר מיצר חומרים מסוכנים מחויב להחליף לעובדים שלו ביגוד כל 3 חודשים עקב הבלאי.
בגדי עבודה זה מחייב זה מצדיק וזה כדאי.

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן