תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

מדים למה זה טוב?

מדי עבודה מהווים חלק בלתי נפרד מחיי כולנו. קמים בבוקר ומתלבשים, חלקנו לובשים מדים, ומתחילים בשגרת יומינו. נהג האוטובוס בדרך לעבודה לובש מדים, השומר בכניסה לקניון ובוודאי שאיש השירות בחברת הסלולר לובש בגדי עבודה. עצרת פעם לשאול, מה עומד מאחורי הבגד? האם יש חשיבות לצבע? מה המדים אומרים על החברה?
הנהלות חברות רבות אינן שמות דגש על צבע המדים ומראם, מבחינתם כל עוד העובד ייצוגי, זה מספיק. דווקא למען הנהלות אלו וארגוני העבודים יש חשיבות בסיפור ההיסטוריה של המדים. ההיסטוריה מאחורי אחת ההמצאות הגאוניות, מאחורי אותו פרט קטן בחיי העובד אשר מייצר סולידריות למקום העבודה, ומחזק את הקשר בין העובד למקום עבודתו.
היכן נולדו מדי העבודה?
בתקופת המאה ה-19, בעיצומו של השפל הכלכלי באנגליה,החלו ארגוני העובדים והוועדים בשביתה במכרות הפחם באנגליה. השביתה הייתה בשל חוסר יכולתם של העובדים לממן את תחלופת הביגוד הגבוהה אשר נדרשה מהם בשל שחיקת בגדיהם בעת העבודה במכרות הפחם. השביתה הסתיימה מספר רב של שבועות לאחר מכן. רק כאשר החברות המפעילות של מכרי הפחם הגיעו להבנה כי הם חייבים להיעתר לדרישות העובדים ולספק להם בגדי עבודה על חשבונן. החלטה זו אשר משמעותה בעיני הנהלות מכרות הפחם הייתה בראש ובראשונה הוצאה כלכלית נוספת, התבררה כהחלטה נבונה מאוד שנים לאחר מכן.

כיום, שנים לאחר אותה החלטה, ניתן למצוא מדים במקומות עבודה רבים, בראש ובראשונה בקרב נותני השירות למינהם. בגדי העבודה עברו גלגולים רבים מאז סופקו לעובדי מכרות הפחם. בגדי העבודה מהווים כיום חלק בלתי נפרד ממיתוג החברה, הם מפארים את העובד, מחברים אותו לחברה והופכים אותו לייצוגי. אין פלא שכיום נהוג לכנות את המדים כמדים ייצוגיים.
כיצד מצליחים עם בגדי עבודה?
ראשית חשוב כי תבין שההשקעה הכספית על מדי ייצוג, מחזירה את עצמה כהוצאה פרסומית. המדים מהווים חלק בלתי נפרד ממיתוג החברה, וההוצאה מוחזרת אליך במלואה כהוצאה פרסומית לכל דבר ועניין. חברות רבות בוחרות במדים עם צבע המקשר לחברה- חברת הכבלים עם הסווטשר האדום, חברת הלווין עם הסגול, מכנסי עבודה בדגם דגמ"ח מיד יוצרים לנו תחושה של איש טכני, כל החברות המובילות במשק משתמשות בבגדי העבודה כחלק בלתי נפרד ממיתוגה. כל שעלייך לעשות הוא כעת לבחור את השילוב הנכון לחברתך- שילוב של צבע, מראה ובד, תמהיל של ייצוגיות שילך איתך לכל מקום. לסוף , וחשוב לא פחות, רקמה או הדפסה של לוגו על מדי החברה, ייהו את הנגיעה הסופית ליצירת התדמית הרצויה לך.

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן