תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

מדים יצוגיים דפוס משי

חולצות מודפסות

דפוס משי או הדפס משי היא שיטת הדפסה וציור שבה אנו מדפיסים על גבי בגדי עבודה וחולצות מודפסות.

תהליך יצירת הדפס המשי כולל הדפסת חולצות וציור הדימוי על גבי רשת החוטים. בעזרת שעווה או בטכניקות אחרות, אוטמים את האזורים בציור שרוצים שישארו ללא צבע. בכך הופכת הרשת להיות גלופה או שבלונה מודולארית, אותה ניתן לשנות ולאטום מחדש, לכן ההדפסה על החולצות מודפסות תהה רק בשטח שהוכן מראש אותו נוכל לצבוע בצבע שאנחנו רוצים להדפיס. העברת הצבע מן הרשת אל היצירה המיועדת להדפסה, נעשית על ידי "מריחת" הצבע על גבי החולצה המודפסת. הצבע הסמיך שנמצא על הצד העליון של הרשת עובר אל החולצה בעזרת מגב. רשת ההדפסה יכולה לשמש הדפסות רבות יותר מאשר הדפסת בגדי עבודה וחולצות ניתן להדפיס גם על מתכת או הדפס על מוצרי פלסטיק ועץ.

מטרת מדים יצוגיים דפוס משי

דפוס המשי מיועד בעיקר למטרה מסחרית ולחולצות מודפסות השיטה מאפשרת הדפסה על חומרים מגוונים שאינם דומים לנייר כמו פלסטיק, הדפסת חולצות, מתכת, טקסטיל, עץ וכו' ובשכבה משמעותית של צבע (פי 10 מעוביה של שכבת הצבע של דפוס אופסט(נייר)). לקבלת טקסטורה ועצמה של גוון מדויק והדפסי משי אמנותיים.

כיום הטכנולוגיה שיפרה את הדיוק והמהירות (ניתן להדפיס עד 800 חולצות בשעה)אבל נשארה נאמנות לעקרון הבסיסי של הדפס המסורתי. יצור הגלופות המסורתי שונה והוא פועל על פי העיקרון של פיתוח צילומים והדפסת תמונות, ע"ג חולצות מודפסות בעזרת ציפוי הרשת בחומר רגש לאור הנקרא אמולסיה, ובכך מעבירים בדיקנות את הדימוי לרשת ולמשטח המודפס, ללא צורך בשעווה.

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן