תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

דגמח עבודה לגברים – מכנסי העבודה האולטימטיביים

דגמ"ח עבודה לאנשים עובדים, כמוכם, זקוקים למכנסי עבודה איכותיים. אני כמובן מדבר על עבודה אמיתית, על עבודה קשה, על עבודה בסביבה מאתגרת. מכנסי עבודה טובים באמת לא יתבלו מהר, לא יקרעו בתוך מספר ימים והם יוכלו להחזיק מספר רב של כלים ועזרים בזמן שאתם עסוקים עם הידיים.
למרבה המזל יש לנו היום דגמחים לגברים. זה סוג המכנסיים היחידי שמתאים לתכונות שמנינו כאן. עם מכנסי דגמ"ח עבודה יכולה להיות הרבה יותר קלה ונוחה ואם הם יוצרו על ידי מותג מצוין הם יכולים גם לשרת אתכם במשך שנים רבות.

זה מתחיל עם שפע של כיסים ונסגר עם גומי

  • כיסים. עובדים בסביבת עבודה מאתגרת? עובדים בעבודות כפיים? עובדים בעבודה פיזית קשה? כדאי שיהיה לכם לפחות דגמח אחד עם שפע של כיסים. בכיסים אלו תוכלו לאחסן את הציוד שלכם וגם לשלוף את הציוד מהר בכל פעם שתזדקקו לו. וכל זאת מבלי לפגום או לקרוע את המכנס. רק מכנסי דגמ"ח עשירים בכיסים ויכולים לשאת כל כך הרבה ציוד.
  • גומי. אם אפשר אז העדיפו מכנסי דגמ"ח עם גומי. סגירת הגומי מקלה מאוד על העובד. היא מאפשרת לנו ללבוש מהר את המכנסיים אך גם להפשיל אותם במהירות מהגוף. זה הופך את העובד לזמין ונגיש ומאפשר לו להתארגן צ'יק צ'ק ולהגיב לכל בעיה במהירות הבזק.
  • כותנה או בד מנדף. לבסוף, וודאו שמכנסי הדגמ"ח שלכם עשויים מבד כותנה או בד מנדף דרייפיט. כותנה נחשבת לבד חזק ועמיד. המגע של בד הכותנה על הגוף הוא נעים מאוד והוא נשמר כך למשך כל שעות העבודה.

סוגי דגמחים לעבודה

מאז הגיע אלינו הדגמח לפני כמה עשורים הוא עבר הרבה גלגולים, וטוב שכך, כי היום יש לנו הרבה יותר דוגמאות וסגנונות של דגמחים לגברים והם לא רק הרבה יותר אופנתיים הם גם הרבה יותר עמידים, נוחים וקשיחים.

הדגמח עבודה הקלאסי

הדגמח הקלאסי הוא הדגמח האינדיאני והוא גם הפופולרי ביותר כאן אצלנו בישראל. הוא משופע בכיסים; יש בו 6 כיסים כאשר 2 מתוכם הם כיסים תחתונים שיכולים לגדול ולפתוח בהתאם לצורך של העובד באותו הרגע. דגמח זה עשוי 100 אחוז כותנה, יש לו סגירת גומי אלסטית ונוחה בגב וכפתור קדמי העשוי ממתכת והוא מחוזק בכל המקומות המועדים. לבסוף, יש לו תפרי חיזוק באזור המפשעה כי מדובר באזור רגיש ואת הכיסים פותחים וסוגרים בקלות תודות לסקווטצ'ים.

דגמח לגברים זוהר

זה ללא כל צל של ספק הדור החדש של הדגמחים והוא עוצב כך שיתאים לעובדים בכבישים או באזורים חשוכים. ההבדל בינו לבין הדגמח האינדיאני הקלאסי הוא שיש פסים זוהרים בגודל של 5 ס"מ על כל רגל להגברת הנראות של העובדים. כמו הקלאסי גם הזוהר עשוי 100 אחוז כותנה, יש לו 6 כיסים, גומי בחלק האחורי של המכנסיים, חיזוקים במקומות המיוחדים, כפתור מתכת קדמי והוא נוח מאוד לעבודה.

דגמ"ח ג'ינס אופנתי

פעם ג'ינס היו מכנסי העבודה הטיפוסיים. כורי הפחם והמינרלים בארצות הברית נהגו ללבוש ג'ינס בגלל הנוחות שלו והעמידות של הדנים (=בד הג'ינס). אז אם אתם חובבי ג'ינס חשוב שתדעו שיש היום דגמחים בעיצוב ג'ינס. הם אופנתיים מאוד ואפשר ללכת איתם לא רק לעבודה. גם הם עשויים מכותנה, ניתן לרכוש עם סגירת גומי או ללא וממש כמו כל מכנסי הג'ינס גם דגמחי הג'ינס עברו תהליך כביסת סטון-וואש שמעניק להם את המראה המחוספס והעדכני שאנחנו כל כך אוהבים.

[ux_products cat="135"]

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן