תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

בלנסטון 561 – סוס עבודה

בלנסטון 561 עמידות ועיצוב שהולכים יחדיו

בלנסטון 561 הן לא פחות מסוס עבודה. הם עוצבו כך שיתאימו לשימוש יומיומי ובמגוון רחב של תנאים מאתגרים. יש להם סוליה איכותית מסוג TPU, הם אלסטיים ויש להם מדרך פנימי אותו ניתן לשלוף בקלות, אם רוצים בכך.
כמו כן, מגפי Blundstone דגם 561 עומדים בתקן s3 לנעלי בטיחות וככאלו הם עומדים בסטנדרטים הבטיחותיים הגבוהים ביותר שיש היום. משמעות הדבר היא שדגם 561 מצויד בבולמי זעזועים, הוא חסין להחלקות, הדגם הזה סגור היטב ומגן על כל כף

‏Blundstone 561 נעלי בלנסטון 561 מבצע Blundstone

הרגל, יש לדגם זה כיפת מגן קדמית להגנה מיטבית על אצבעות הרגליים לרבות הבוהן והוא עמיד בפני חדירה של מים. כמו כן, דגם 561 הוא אנטי סטטי ומאובזר ברפידות הגנה בסוליה. המגפיים קלי משקל למרות שהם לא נראים כך במבט ראשון. הם אורתופדיים וארגונומיים, עמידים בפני לכלוך ושחיקה, חסינים לחום ומתאימים לעבודה בסביבה המכילה חומרים חומציים.
למגפיים אין שרוכים ארוכים או סקוצ'ים מסורבלים, פשוט מחליקים את הרגל פנימה בקלילות ואתם בפנים. הם לומדים את הרגליים של מי שנועל אותם ומתאימים את עצמם למבנה הייחודי של המשתמש. הם מצוידים במערכת הגנה שהיא פטנט רשום של חברת בלנסטון לכן הם שומרים על העצמות, מגנים על הסחוסים וגם על מפרקי הרגל. ולבסוף, התפרים של נעלי בלנסטון דגם 561 הם מינימליסטים ונסתרים.

סוד הקסם של מגפי בלנסטון 561

מבין כלל נעלי העבודה הקיימות כיום בשוק – מגפי בלנסטון 561 נחשבות לטובות ביותר. יש להן מראה צעיר, עדכני, טרנדי ואופנתי ולמתבונן מן הצד מגפי בלנסטון 561 לא נראות כמו נעלי עבודה בכלל.
דגם זה אמנם פופולרי בקרב עובדים רבים לצרכי עבודה אך בגלל המראה שלהם והנוחות שהם מציעים – הם משמשים רבים גם כאשר הם יוצאים לבילוי, לאירועים או מסתובבים כך סתם עם המשפחה בקניון. הם מגיעים בצבע חום 'קרייזי הורס' ויש נעלי בלנסטון לגברים מדגם 561 וגם כמובן לנשים. בנוסף אפשר להשיג אותם גם בחצאי מידות, למשל במידה 37.5 או 42.5, פשוט תענוג!.
אבל, בואו, לא התכנסנו כאן על מנת לדון על היופי של מגפי בלנסטון, אלא על האופי שלהם. רצינו להבין איך מגפי בלנסטון דגם 561 של המותג האוסטרלי הכל-כך פופלרי הצליחו להפוך לנעליים שכל עובד ופועל בעולם נועלים אותן או לפחות חולמים לנעול אותן.

כמה עולה לנו האיכות הזו?

ובכן, בשביל איכות צריך לשלם. אבל בחברת המלביש אנו עושים הכל לתת לכם מחיר מיוחד. לא צריך לחפש. התקשרו אלינו או רכשו בלנסטון 561 מקוריות במחיר מיוחד.
כמו כן, מאחר ומדובר בנעלי עבודה בטיחותיות שעומדות בתקני s3, פעמים רבות מעסיקים רוכשים מגפיים אלו עבור העובדים שלהם. אז אולי כדאי לברר עם הבוס…

[row]

[col span="4" span__sm="12"]

[/col]
[col span="4" span__sm="12"]

[ux_products columns="1" ids="1009"]

[/col]
[col span="4" span__sm="12"]

[/col]

[/row]

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן