תמיד לשירותכם: 077-2013-060 | עקבו אחרינו:

בגדי טבחים מעוצבים – כשאופנה ובטיחות נפגשים נולדים

בשל אופיו הייחודי של המטבח בגדי טבחים איכותיים המספקים הגנה מרבית לטבחים הפכו לא רק לנורמה רווחת כי אם להכרח של ממש. הקרבה למשטחים חמים, שמן רותח, תנורים, מים רותחים, סכינים חדות ולהבות – הופכים את הטבחים והשפים לחשופים לפציעות והם נמצאים בסבירות גבוהה להיפגע בהשוואה להרבה מקצועות אחרים.
חתכים, כוויות, פציעות, עייפות, עבודה בתנאי חום ולחות גבוהים נחשבים למנת חלקם של טבחים רבים העובדים יום אחרי יום במטבחים, במיוחד במטבחים מסחריים. ואם מוסיפים לזה את קצב העבודה המהיר על הפס ב'פיקים' (=בשעות השיא) הרי שבגדי טבחים הם הדבר היחידי שמפריד בין גופו של הטבח לבין פגיעות גופניות חמורות.

בגדי טבחים בעולם

בגדי טבחים מקצועיים לא מעוצבים ונתפרים כשאר הבגדים. הם בעלי תכונות ייחודיות שנועדו לספק הגנה מקסימלית לטבח בסביבה מאתגרת ומסוכנת. לא בכדי טבחים עוטים על עצמם לפני כל משמרת מדי טבחים. הם אמורים להגן עליהם ולמנוע פגיעות פיזיות, ומכיוון שהם יעילים וממלאים את ייעודם בגדי טבחים הפכו למדים מקצועיים המקובלים במטבחים מסחריים בכל רחבי העולם.
כיצד, אפוא, כל אחד מפרטי הלבוש מגנים על הטבחים העובדים במטבח? מיד נראה…

חולצת שף מאפיינים

חולצת שף אינה מיועדת אך ורק לשפים במטבח. היא גם החולצה שעוטים הטבחים והסו-שפים ולמרות שהתרגלנו לראות חולצות שף בצבע לבן, יש היום חולצות שף בשפע של צבעים, סגנונות וגוונים. יחד עם זאת, יש גם מכנה משותף למרבית חולצות השף. הן יהיו עשויות מבדים איכותיים המנדפים זיעה למשל כותנה או שילובים בין כותנה ופוליאסטר, בדים שמתאימים לשעות עבודה ממושכות בתנאי המטבח הייחודיים. הן יהיו בעלות שרוולים ארוכים כדי להגן על ידיו של הטבח מפני כוויות וחתכים, ונמצא בהן גם חפתים הניתנים לקיפול. יהיו לחולצות שף כיסים, כך שהטבחים יוכלו לאחסן פריטים חשובים, על פי רוב חולצת שף תהיה בעלת צווארון סיני, שמטבעו מספק הגנה הרמטית לצוואר ואיכות התפירה והבד יהיו הרבה מעל איכות התפירה והבדים שמושקעים בבגדי האדם הממוצע.

מכנסי שף מאפיינים

בגדי טבחים כוללים גם מכנסי שף והם ההוכחה לכך שאופנה יכולה לחלחל אל החברה מכל מיני כיוונים, לרבות אופנת המטבח. היום אנחנו רואים מכנסי שף לא רק על שפים, עובדי מטבח וטבחים כי אם על העוברים ושבים ברחוב, בטיולים, בחופשות ובחו"ל – דגמ"חים. דגמ"חים הם מכנסי השף הטובים ביותר. הם נוחים במיוחד, אווריריים, גמישים ואלסטיים. הם עתירי כיסים הנסגרים ונפתחים בקלות, בדרך כלל עם סקווצ'ים, ומחוזקים בטכניקת תפירה מיוחדת, המונעת קרעים. יש דגמח עבודה אינדיאני קלאסי או דגמ"ח טבחים בסגנון אמריקני. הם עשויים מכותנה או כותנה משולבת פוליאסטר וביכולתם לספק לטבחים הגנה מפני המפגעים הקיימים במטבחים מסחריים.

סינרים למטבח

בכל מה שנוגע למאפייני סינרים למטבח כאן יש הרבה יותר חופש עיצובי וגם מבחר גדול יותר של בדים. הסיבה לכך טמונה בעובדה שסינר הוא מגן נוסף, הוא לא שכבת ההגנה הבלעדית שיש לטבח. מתחת לסינר עוטה הטבח כבר בגדי טבחים בטיחותיים והסינר הוא בחזקת חיזוק משנה. יש סינרים העשויים מכותנה, יש כאלו מפוליאסטר, יש כאלו העשויים מבד ברלינטון ואפילו סינרים העשויים מ-PVC. רוב הסינרים למטבח יהיו עמידים למים ולחום, יהיה בהם כיס אחד לפחות, הם בעלי נטייה לדחות כתמים ובעלי תכונות אל-קמט. סינרי המטבח יהיו נוחים, אופנתיים ובעלי רצועות הניתנות להתאמה אישית.

[ux_products style="normal" type="masonry" depth="1" depth_hover="5" ids="1666,1660,1656,1653,1648,1640,1602,1623" text_align="left"]

עקבו אחרינו:
לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
מנהל.ת רכש? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר
דילוג לתוכן